Gratis support ingår för samtliga dina konton, med dess ingående funktionaliteter och kontrollpanel. För installerad mjukvara ges support endast då uppkomna fel beror av EgenSajts system och plattform. Återförsäljare är själva ansvariga för support gentemot sina kunder. Ärendehantering vardagar 8-20:00 och åtgärd inom 4 timmar från bekräftad felanmälan. Ärendehantering övrig tid utlovar åtgärd nästa vardag innan kl 11.00. Vi håller minst en upptid på 99,14% på årsbasis, samt vi erbjuder full prestanda alla tidpunkter på dygnet.
Pengarna tillbaka garanti
EgenSajt ger pengarna tillbaka för den tid tjänsten har varit oåtkommlig. För varje påbörjad 0,1 procentenheter som understiger 99,14% på årsbasis utgår en ersättning om 500kr, maximerat till 2 gånger inbetalt årsbelopp.
Utökad SLA (extratjänst)
Villkoren i standardavtalet utökas med ärendehantering vardagar 6-24:00 och åtgärd inom 2 timmar efter mottagen felanmälan samt garanterad upptid på 99,9% på årsbasis.
Pengarna tillbaka garanti
EgenSajt ger pengarna tillbaka för den tid tjänsten har varit oåtkommlig. För varje påbörjad 0,1 procentenheter som understiger 99,9% på årsbasis utgår en ersättning om 5000kr, maximerat till 20 000kr.